Breaking

ভিটামিন বি ৭ৰ অভাৱ চুলি আৰু চকুৰ বাবে ক্ষতিকাৰক, এই ৫ টা বস্তু খোৱাৰ আৰম্ভ কৰক…

0 67

ভিটামিন বি ৭ সমৃদ্ধ খাদ্য খোৱাটো আমাৰ শৰীৰৰ বাবে অতি গুৰুত্বপূৰ্ণ, যদিও শৰীৰত এই পুষ্টিকৰ পদাৰ্থৰ বেছি প্ৰয়োজন নহয়, কিন্তু ইয়াক আওকাণ কৰাটো ভূল। ভিটামিন বি ৭ক চকু, চুলি, ছাল আৰু মগজুৰ বাবে গুৰুত্বপূৰ্ণ।

১/ কল
সমগ্ৰ বিশ্বতে অন্যতম জনপ্ৰিয় ফল কল। ইয়াত আঁহ, কাৰ্ব, বি ভিটামিন, তাম আৰু পটাছিয়াম থাকে। ইয়াত বায়’টিনও পোৱা যায়। সাধাৰণতে এই ফল গুড়ি কৰি বা গাখীৰৰ লগত মিহলাই খাব লাগে।

২/ মিঠা আলু
মিঠা আলুত প্ৰচুৰ পৰিমাণে ভিটামিন, খনিজ পদাৰ্থ, আঁহ আৰু কেৰটিনয়ড এন্টিঅক্সিডেন্ট থাকে। ১/২ কাপ (১২৫ গ্ৰাম) ৰন্ধা মিঠা আলুত ২.৪ মাইক্ৰ’গ্ৰাম ভিটামিন বি ৭ থাকে।

৩/ বাদাম আৰু বীজ
বাদাম আঁহ, অসংপৃক্ত চৰ্বি আৰু প্ৰটিনৰ সমৃদ্ধ উৎস বুলি গণ্য কৰা হয়, যিয়ে অধিক পৰিমাণৰ ভিটামিন বি ৭ যোগান ধৰে।

৪/ কাঠফুলা
কাঠফুলাক পুষ্টিকৰ খাদ্য বুলি কোৱা হয়, ইয়াত প্ৰচুৰ পৰিমাণে ভিটামিন বি ৭ থাকে।

৫/ কণীৰ কুহুম
কণীত প্ৰচুৰ পৰিমাণে বি ভিটামিন, প্ৰটিন, আইৰণ আৰু ফছফৰাছ থাকে। কণীৰ কুহুম বায়’টিনৰ বিশেষভাৱে সমৃদ্ধ উৎস। এটা সিজোৱা কণীত (৫০ গ্ৰাম)ত প্ৰায় ১০ মাইক্ৰ’গ্ৰাম বায়’টিন থাকে। যদি আপুনি ভিটামিন বি ৭ শোষণ সঠিকভাৱে হোৱাটো বিচাৰে তেন্তে কণীৰ কুহুম কেঁচাকৈ নাখাব।

Leave A Reply