Breaking

১৮ বছৰতে অনুজ্ঞাপত্ৰ লাভ কৰা কনিষ্ঠতম ভাৰতীয় ছোৱালী পাইলট গৰাকীৰ বিষয়ে জানেনে?

0 174

সাক্ষী কোছাৰ ‘ভাৰতৰ কনিষ্ঠতম বাণিজ্যিক পাইলট৷ যি ভাৰতৰ আন এগৰাকী মহিলা পাইলট মৈত্ৰী পেটেলৰ পূৰ্বৰ অভিলেখ ভংগ কৰিছে৷ মৈত্ৰী পেটেলে 19 বছৰ বয়সত এই অভিলেখ গঢ়িছিল। ২০০৫ চনৰ ৩০ মে’ত হিমাচল প্ৰদেশৰ গেটৱে পাৰৱানু নামৰ এখন সৰু চহৰত জন্মগ্ৰহণ কৰা সাক্ষী ১৮ বছৰ বয়সৰ আটাইতকৈ কম বয়সীয়া পাইলট হৈ পৰিছে। আমোদজনক ভাৱে, দুয়োকে পাইলট প্ৰশিক্ষক ড. এ.ডি. মানেকৰ অধীনত প্ৰশিক্ষণ দিয়া হৈছিল।

তেওঁ চাৰে সাত মাহৰ ভিতৰত তেওঁৰ উৰণসময়ৰ লক্ষ্য প্ৰাপ্ত কৰিছিল, যিটো 30 মে, 2023 তাৰিখে তেওঁৰ 18 তম জন্মদিনৰ সৈতে মিলিছিল, যেতিয়া তেওঁ তেওঁৰ বাণিজ্যিক পাইলট অনুজ্ঞাপত্ৰ লাভ কৰিছিল আৰু ভাৰতৰ আটাইতকৈ কম বয়সীয়া বাণিজ্যিক পাইলট হৈছিল।

জোতা আৰু পোছাকৰ নিজা ব্যৱসায়িক ব্যৱসায় থকা এটা সৰু ব্যৱসায়িক পৰিয়ালত জন্ম গ্ৰহণ কৰা আৰু ডাঙৰ দীঘল হোৱা সাক্ষীয়ে পাৰৱানুত প্ৰাথমিক শিক্ষা সম্পূৰ্ণ কৰে।জানিব পৰা মতে, তেওঁ হিমাচল প্ৰদেশত দশম শ্ৰেণী সম্পূৰ্ণ কৰিছিল আৰু তেতিয়াৰ পৰা বিমান উৰোৱাৰ প্ৰতি আগ্ৰহ পোষণ কৰিছিল। যিহেতু তেওঁ পাইলট হ’বলৈ আগ্ৰহী আছিল, তেওঁ তেওঁৰ দ্বাদশ শ্ৰেণীত পদাৰ্থ বিজ্ঞান আৰু গণিত বিষয়ৰ সৈতে বিজ্ঞান বাছনি কৰিছিল।

সাক্ষীয়ে মুহূৰ্তৰ বাবে নৃত্য শিকাৰ আগ্ৰহ এৰি দিছিল য’ত তেওঁক ৰাজ্যিক পৰ্যায়ত নৃত্য প্ৰতিযোগিতাত প্ৰথম ৰানাৰ-আপ ঘোষণা কৰা হৈছিল। তেওঁ চণ্ডিগড়ৰ চৰকাৰী মডেল উচ্চতৰ মাধ্যমিক বিদ্যালয়ত তেওঁৰ উচ্চ মাধ্যমিক শিক্ষাৰ (দ্বাদশ শ্ৰেণী) বাবে অধ্যয়ন কৰিবলৈ বাছনি কৰিছিল।

দ্বাদশ শ্ৰেনীৰ পিছত, সাক্ষীয়ে তেওঁৰ লক্ষ্য প্ৰাপ্ত কৰিবলৈ অনুসৰণ কৰে যাৰ বাবে তেওঁ তেওঁৰ বাণিজ্যিক পাইলট লাইচেঞ্চ (চিপিএল) প্ৰশিক্ষণৰ বাবে মুম্বাইৰ স্কাইলাইন এভিয়েচন ক্লাবত যোগদান কৰে। চাৰি মাহৰ প্ৰাৰম্ভিক তত্ত্ব প্ৰশিক্ষণ সম্পূৰ্ণ কৰাৰ পিছত, এভিয়েচন ক্লাবে তেওঁক আমেৰিকা যুক্তৰাষ্ট্ৰত তেওঁলোকৰ নিৰ্ধাৰিত প্ৰশিক্ষণ কেন্দ্ৰৰ সৈতে উন্নত বিমান প্ৰশিক্ষণৰ বাবে নিযুক্তি দিছিল। সাক্ষীয়ে পাইলট হোৱাৰ প্ৰশিক্ষণৰ বাবে আমেৰিকা যুক্তৰাষ্ট্ৰলৈ 8,500 মাইল ভ্ৰমণ কৰিছিল।

আমেৰিকা যুক্তৰাষ্ট্ৰত চিপিএল পোৱাটো এটা ব্যয়বহুল কাম কিন্তু তাইৰ পৰিয়ালে তাইক সম্পূৰ্ণ সমৰ্থন কৰিছিল আৰু এতিয়া তাই এগৰাকী চিপিএল ধাৰক আৰু উৰা মাৰিব। সাক্ষীৰ মতে, তাই তাইৰ চিপিএল পাবলৈ প্ৰায় 70 লাখ টকা খৰচ কৰিছিল আৰু তাই তাইৰ মাক-দেউতাকক টকা ঘূৰাই দিয়াৰ লক্ষ্য ৰাখিছে। সাক্ষীয়ে কয়, “মই বহুত ভাগ্যৱান যে মই মোৰ ককা-আইতা, পিতৃ-মাতৃ আৰু এজন ডাঙৰ ভাইটিক লৈ গঠিত এটা মৰমৰ পৰিয়ালত ডাঙৰ দীঘল হৈছিলোঁ যিয়ে মোৰ সপোন বোৰ প্ৰাপ্ত কৰিবলৈ মোক সদায় উৎসাহিত কৰিছিল।”

“বিমান চলাচল এক অতি ব্যয়বহুল ব্যৱসায় আৰু মই চিপিএল পাবলৈ প্ৰায় 70 লাখ খৰচ কৰিছিলো। চাকৰিটো পোৱাৰ পিছত মই মোৰ মা-দেউতাক টকা ঘূৰাই দিম,” তাই কয়। সাক্ষীয়ে কৈছিল যে তাই তাইৰ মাক দেউতাকক গৌৰৱান্বিত কৰিব বিচাৰে। 10 বছৰ বয়সৰ পৰাই, সাক্ষী বিমান উদ্যোগৰ দ্বাৰা আকৰ্ষিত হৈছিল যিয়ে তাইৰ পাইলট হোৱাৰ এক আগ্ৰহ গঢ়ি তুলিছিল আৰু জীৱনত কিবা ডাঙৰ কৰাৰ আকাংক্ষা কৰিছিল।

Leave A Reply