গোটেই বিষয়টো ইয়াৰ সৈতে সম্পৰ্কিত যে ৰাহুল গান্ধীয়ে কৈছে যে 70 বছৰ আগতে, ভাৰত এখন ৰাষ্ট্ৰ হৈ পৰিছে। এই সন্দৰ্ভত, সিদ্ধাৰ্থ বৰ্মাই তেওঁৰ সৈতে তৰ্ক কৰিছিল। ভাইৰেল ভিডিঅ’টোত সিদ্ধাৰ্থ বৰ্মাক ৰাহুলক কোৱা দেখা গৈছে,
“আপুনি সংবিধানৰ ১ নং অনুচ্ছেদৰ কথা উল্লেখ কৰিছে আৰু কৈছে যে ভাৰত হৈছে ৰাজ্যসমূহৰ এক সংঘ। কিন্তু যদি আপুনি সংবিধানৰ পিছফালৰ পৃষ্ঠাটো ঘূৰাই প্ৰস্তাৱনাটো লক্ষ্য কৰে, ইয়াত লিখা আছে যে ভাৰত এখন ৰাষ্ট্ৰ। ভাৰত হৈছে পৃথিৱীৰ আটাইতকৈ পুৰণি সভ্যতাবোৰৰ ভিতৰত এটা যি আজিও জীয়াই আছে। ‘ৰাষ্ট্ৰ’ শব্দটো বেদত আছে। আনকি যেতিয়া চাণক্যই তক্ষচিলাত শিক্ষাৰ্থীসকলক শিকাইছিল, তেওঁ সেই শিক্ষাৰ্থীসকলক স্পষ্টকৈ কৈছিল যে যদিও তেওঁলোক বিভিন্ন জিলাৰ হ’ব পাৰে, তেওঁলোক এখন ৰাষ্ট্ৰৰ, যিহৈছে ভাৰত। আদি শংকৰাচাৰ্যও…”
এই ক্ষেত্ৰত, ৰাহুল গান্ধীয়ে সিদ্ধাৰ্থক বাধা দিয়ে আৰু সুধিছিল যে চাণক্যই ৰাষ্ট্ৰ শব্দটো ব্যৱহাৰ কৰিছে নেকি। এই সন্দৰ্ভত সিদ্ধাৰ্থই কয়, “তেওঁ কৈছিল যে তেওঁ ৰাষ্ট্ৰৰ।” ৰাহুলে পুনৰ কয়, ‘ৰাষ্ট্ৰ হৈছে ৰাজ্য।’ সিদ্ধাৰ্থই উত্তৰ দিছিল, “নহয়, সংস্কৃতত, ৰাষ্ট্ৰ শব্দটো কেৱল ৰাষ্ট্ৰৰ বাবেব্যৱহাৰ কৰা হৈছে।” ইয়াৰ বাবে ৰাহুলে কয় যে ৰাষ্ট্ৰ শব্দটো ৱেষ্টাৰ্ণ ধাৰণা।
ৰাহুলৰ বক্তব্যৰ সন্দৰ্ভত সিদ্ধাৰ্থ বৰ্মাই কয়,
“যেতিয়া মই ৰাষ্ট্ৰৰ কথা কওঁ, মই কেৱল ৰাজনৈতিক প্ৰতিষ্ঠানৰ কথা নকওঁ। এই পৰীক্ষাবোৰ সমগ্ৰ বিশ্বতে সংঘটিত হৈছে। ছোভিয়েট ইউনিয়ন আছিল, যুগোশ্লাভিয়া আছিল, সংযুক্ত আৰৱ গণৰাজ্য। যেতিয়ালৈকে দেশত এক শক্তিশালী সামাজিক-সাংস্কৃতিক আৰু আৱেগিক আসক্তি আৰু মিশ্ৰিত সংস্কৃতি নাথাকে, তেতিয়ালৈকে এজন ৰাষ্ট্ৰ হ’ব নোৱাৰে। এখন সংবিধানে এখন ৰাষ্ট্ৰ, এখন ৰাষ্ট্ৰই সংবিধান প্ৰস্তুত কৰিব নোৱাৰে।”