ভগৱান বিশ্বাসী ছাৰা আলী খান। তেওঁৰ প্ৰথমখন ছবিৰ পৰাই আধ্যাত্মিক যোগাসন আছে। ছবিখনৰ নাম ‘কেদাৰনাথ’। সেই ছবিখনৰ শ্বুটিংৰ সময়ত তেওঁ প্ৰথমবাৰৰ বাবে কেদাৰনাথলৈ গৈছিল। ইয়াৰ পিছৰ পৰাই ছাৰা বাৰে বাৰে তেওঁ মন্দিৰলৈ যায়। কেৱল কেদাৰনাথতে নহয়, কেতিয়াবা কামাখ্যা মন্দিৰত দেখা পোৱা গৈছিল, কেতিয়াবা উজ্জয়িনৰ মহাকাল মন্দিৰলৈও যায়। কিছুদিন পূৰ্বে ছাৰাক আজমেৰ শ্বৰীফতো তেওঁক দেখা গ’ল। শেহতীয়াকৈ মুম্বাইৰ এটা শনি মন্দিৰৰ বাহিৰত দেখা গৈছিল ছাৰাক। ফটোগ্ৰাফাৰৰ লগত ছাৰাৰ ভাল সম্পৰ্ক আছে। কিন্তু কালি দিনটোতে ফটোগ্ৰাফাৰসকলক দেখাৰ লগে লগে তেওঁ নিজৰ অসন্তুষ্টি প্ৰকাশ কৰে। তাৰ লগতে ছাৰাই ফটোগ্ৰাফাসকলক কেমেৰা বন্ধ কৰিবলৈ অনুৰোধ কৰিলে। কিন্তু এনে হঠাৎ এনে বিৰক্তিৰ কাৰণ কি জানো আহক।
ছাৰা জন্মসূত্ৰে মুছলমান। ছেইফ আলী খান আৰু অমৃতা সিঙৰ কন্যা ছাৰা। অৱশ্যে ছাৰাৰ মাক হিন্দু। কিন্তু কিছুমান নেটিজেনে ছাৰাৰ মন্দিৰ ভ্ৰমণক লৈ বাৰে বাৰে আপত্তি কৰে। কিন্তু ছেইফৰ কন্যাই একো গুৰুত্ব নিদিয়ে নেটিজনৰ কথাত। শেহতীয়াকৈ অভিনেত্ৰীগৰাকীয়ে মুম্বাইৰ মন্দিৰৰ বাহিৰত আৰ্তজনক খাদ্য বিতৰণ কৰি আছিল। সেই দৃশ্যটো ফটোগ্ৰাফাসকলে ৰেকৰ্ডিং কৰি থাকোঁতে ছাৰাৰ খং উঠিল।
ইয়াৰ পূৰ্বে ফটো হাণ্টাৰৰ এটা দলে মুম্বাইৰ গণেশ মন্দিৰৰ বাহিৰত খাদ্য বিতৰণৰ চিত্ৰগ্ৰহণ কৰি আছিল। সেই সময়ত অভিনেত্ৰীগৰাকীৰ খং উঠিছিল। এইবাৰ ছাৰাই ফটোগ্ৰাফাৰক ক’লে, “প্লিজ বন্ধ কৰক।” কিন্তু ফটো গ্ৰাফাসকলে ছাৰাৰ অনুৰোধত গুৰুত্ব নিদিলে। সেই মুহূৰ্ততে তেওঁলোকে ভিডিঅ’টো ৰেকৰ্ডিং কৰি ছ’চিয়েল মিডিয়াত প্ৰকাশ কৰে।