প্ৰায়ে আমাক বয়োজ্যেষ্ঠ সকলে কয় যে (Garlic Onion Connection) পূজা বা ব্ৰত-উৎসৱৰ সময়ত নহৰু-পিঁয়াজ খাব নালাগে। জানো আহক ৰাহু-কেতুৰ লগত নহৰু-পিঁয়াজৰ কি সম্পৰ্ক আছে।
আপুনি কেতিয়াবা ভাবিছেনে যে আপোনাৰ প্লেটত ৰখা পিঁয়াজ আৰু নহৰুৱে কেৱল সোৱাদ বৃদ্ধি কৰা খাদ্য সামগ্ৰী নহয়? জ্যোতিষৰ মতে ৰাহু আৰু কেতুৰ দৰে ৰহস্যময় গ্ৰহৰ সৈতে প্ৰত্যক্ষ সম্পৰ্ক আছে। এই কাৰণেই ধৰ্মীয় অনুষ্ঠান আৰু ব্ৰতত নহৰু-পিয়াজ ব্যৱহাৰ নিষিদ্ধ। শাস্ত্ৰতো ৰাহু-কেতুৰ লগত নহৰু-পিঁয়াজৰ সম্পৰ্কৰ কথা কোৱা হৈছে। এনে পৰিস্থিতিত জানো আহক ৰাহু-কেতুৰ লগত নহৰু-পিঁয়াজৰ কি সম্পৰ্ক আৰু পূজা-ব্ৰতৰ সময়ত ইয়াৰ সেৱন কিয় নিষিদ্ধ জানো আহক।

ৰাহু আৰু কেতুৱে এজন ব্যক্তিৰ মাজত মোহ, মায়া আৰু কামনা বৃদ্ধি কৰে। পিঁয়াজ আৰু নহৰুৱে এই প্ৰৱণতাবোৰ তীব্ৰ কৰি তোলে। পূজা বা উপবাস-উৎসৱৰ সময়ত এইবোৰ খালে মনটো অস্থিৰ হৈ পৰে, যাৰ ফলত একাগ্ৰতা ভাঙি যায়। বিশেষ কথাটো হ’ল ৰাহু-কেতুক ৰোগ সৃষ্টিকাৰী গ্ৰহ বুলি গণ্য কৰা হ’লেও পিয়াঁজ আৰু নহৰু বহু ৰোগৰ (বিশেষকৈ তেজ আৰু হৃদৰোগ) ঔষধ হিচাপে কাম কৰে। অৰ্থাৎ ৰোগ আৰু চিকিৎসা দুয়োটা একে শক্তিৰ সৈতে জড়িত।
পূজা আৰু উপবাসত পিয়াঁজ আৰু নহৰু কিয় খাব নালাগে-
ধ্ৰুপদী বিশ্বাস অনুসৰি নৱৰাত্ৰি, একাদশী, সোমবাৰৰ উপবাস, বৃহস্পতিবাৰৰ উপবাস আদি পবিত্ৰ দিনত খাব নালাগে। চন্দ্ৰ, গুৰু আৰু শুক্ৰৰ পূজাৰ সময়ত পিয়াঁজ আৰু নহৰু খোৱাৰ ফলত মন অস্থিৰ হৈ পৰে। এই কাৰণেই মন্দিৰত উপলব্ধ ভোগ আৰু প্ৰসাদত কেতিয়াও ব্যৱহাৰ কৰা নহয়।
ৰাহু-কেতু দোষ আৰু প্ৰতিকাৰ
যদি আপোনাৰ ৰাহু বা কেতুৰ লগত জড়িত কোনো দোষ (যেনে কলসৰ্প যোগ, ৰাহু মহাদাশ বা কেতুৰ অন্তৰ্দশ) থাকে তেন্তে এই ঔষধবোৰ উপকাৰী বুলি গণ্য কৰা হয়। ইয়াৰ বাবে প্ৰথমে সাতভিক খাদ্য গ্ৰহণ কৰি পিয়াজ আৰু নহৰু ত্যাগ কৰিব লাগে। ৰাহুৰ শান্তিৰ বাবে শনিবাৰে ক’লা তিল, নীলা কাপোৰ আৰু সৰিয়হৰ তেল দান কৰক। আনহাতে কেতুৰ শান্তিৰ বাবে শনিবাৰে কম্বল, কুকুৰক খাদ্য, তিল আৰু উলৰ কাপোৰ দান কৰক।

