Breaking

বিলাহীকে ধৰি এই ৫টা খাদ্য মগজুৰ বাবে অতি উপকাৰী! খোৱাৰ লগে লগে বৃদ্ধি পাই স্মৃতিশক্তি…

0 18

মগজুক ভালে ৰাখিবলৈ ছুপাৰফুডসমূহ আপোনাৰ দৈনন্দিন খাদ্য তালিকাত অন্তৰ্ভুক্ত কৰিব লাগে। মনত ৰাখিব, সুস্থ মন এটা সুস্থ শৰীৰৰ আধাৰ, মগজু হৈছে আমাৰ শৰীৰৰ আটাইতকৈ জটিল অংগ, যিয়ে অবিৰতভাৱে কাম কৰি থাকে। এনে পৰিস্থিতিত মানসিক স্বাস্থ্যৰ প্ৰতিও গুৰুত্ব দিয়াটো গুৰুত্বপূৰ্ণ। সেইবাবে খাদ্যত কিছুমান ছুপাৰফুড অন্তৰ্ভুক্ত কৰিব পাৰে। ইয়াৰ ফলত মগজুৰ কাৰ্য্যক্ষমতা আৰু স্মৃতিশক্তিও উন্নত হয়ঃ

ছালমন, মাগুৰ আৰু টুনা আদি তেলীয়া মাছত ওমেগা-৩ ফেটি এচিড প্ৰচুৰ পৰিমাণে পোৱা যায়। এই ফেটি এচিডবোৰে মগজুৰ বিকাশ আৰু কোষ গঠনত গুৰুত্বপূৰ্ণ ভূমিকা পালন কৰে। ওমেগা-৩ সমৃদ্ধ খাদ্যই মগজু চোকা কৰাত সহায় কৰে আৰু স্মৃতিশক্তি বৃদ্ধি কৰে।

ষ্ট্ৰবেৰী, ব্লুবেৰী আৰু ৰাস্পবেৰী আদি জামুত এন্টিঅক্সিডেন্ট পোৱা যায়। এই এন্টিঅক্সিডেন্টবোৰে মগজুৰ কোষবোৰক ক্ষতিৰ পৰা ৰক্ষা কৰে, যাৰ ফলত স্মৃতিশক্তি শক্তিশালী হয় আৰু শিক্ষণ ক্ষমতা বৃদ্ধি পায়।

ভিটামিন ইয়ে মগজুৰ কোষক অক্সিডেটিভ ক্ষতিৰ পৰা ৰক্ষা কৰে আৰু মগজুক চোকা কৰি ৰখাত সহায় কৰে।

বিলাহীত লাইকোপেন নামৰ এন্টিঅক্সিডেন্ট পোৱা যায়। লাইকোপেনে বয়স বৃদ্ধিৰ লগত জড়িত ক্ষতিৰ পৰা মগজুক ৰক্ষা কৰাৰ লগতে স্মৃতিশক্তি শক্তিশালী কৰিব পাৰে।

Leave A Reply