Breaking

শীতকালত ফিট হৈ থাকিবলৈ গুড়ৰ চাহ খাবলৈ চেষ্টা কৰক। কেনেকৈ প্ৰস্তুত কৰিব এই চাহ…

0 16

সীমিত পৰিমাণত গুড় সেৱন কৰিলে ওজন নিয়ন্ত্ৰণত সহায়ক হ’ব পাৰে। গুড় চাহৰ এটা উপকাৰ হ’ল ই এক সুস্থ বিপাকীয় ক্ৰিয়া বৃদ্ধি কৰে।বিশেষকৈ শীতকালৰ বাবে গুড় এক ছুপাৰফুড কাৰণ ই আপোনাৰ স্বাস্থ্য নিয়ন্ত্ৰণত ৰখাত আচৰিত কাম কৰিব পাৰে। গতিকে ৰাতিপুৱা গুড় চাহ একাপ খাই ইয়াৰ গুণৰ সুবিধা কিয় নলয়। শীতকালত শৰীৰটো গৰম কৰি ৰাখিবলৈ আমি কিছুমান গৰম বাচন খাওঁ। যদি আপুনি কফি বা হট চকলেটতকৈ চাহ বেছি ভাল পায়, তেন্তে গুড় চাহ খাই চাব লাগিব। শীতকালত মানুহে স্বাভাৱিকতকৈ বেছি চাহ সেৱন কৰে আৰু লগতে চেনিও বেছিকৈ সেৱন কৰে, কিন্তু অত্যধিক পৰিমাণৰ চেনি আমাৰ স্বাস্থ্যৰ বাবে ক্ষতিকাৰক বুলি প্ৰমাণিত হয়। তাৰ পৰিৱৰ্তে গুড় চাহ বাছি লওক যি স্বাস্থ্যৰ বাবেও উপকাৰী।

শীতকালত ফিট হৈ থাকিবলৈ এই মছলাযুক্ত গুড় চাহ খাই চাওক

চাহ কেৱল ৰাইজৰ বাবে এক ৰুচি নহয় বৰঞ্চ আৱেগ হৈ পৰিছে। মূৰৰ বিষ হওক বা ঠাণ্ডা, চাহৰ চুমুক এটা সদায় যথেষ্ট। কিন্তু যদি আপুনি গুড় চাহ খাবলৈ আৰম্ভ কৰে তেন্তে ই আপোনাৰ অধিক চাহ খোৱাৰ হেঁপাহকো নিয়ন্ত্ৰণ কৰিব, ইয়াৰ লগতে ই ওজন হ্ৰাস কৰাত সহায়ক বুলি প্ৰমাণিত হ’ব পাৰে।

গতিকে আহক সোনকালে জানো আহক গুড় চাহৰ ৰেচিপি

নিউজ ৰিল
ভিডিঅ’ কভাৰ
ছবিত ছবি আইকন
ভিডিঅ’ ছবি মোডত ছবিত চলি আছে
গুড় চাহ বনাবলৈ প্ৰয়োজন হব:-

৩-৪ চামুচ কুটি লোৱা গুড়
১ চামুচ চাহপাত
৪ টা ইলাচিৰ গুটি
১ চামুচ ভেন্দি
১/২ চামুচ পিহি ক’লা জলকীয়া
১/২ কাপ গাখীৰ

গুড় চাহ বনোৱাৰ পদ্ধতিঃ

পদক্ষেপ ১-

নন ষ্টিক কেৰাহীত ১ কাপ পানী গৰম কৰক। ইলাচি, ভেন্দি, থেতেলিয়াই থোৱা ক’লা জলকীয়া আৰু চাহপাত দি সকলো উতলাই লওক।

স্তৰ ২-

এতিয়া তাত গাখীৰ দিব।

স্তৰ ৩-

এটা পাত্ৰত গুৰ দি প্ৰস্তুত কৰা চাহৰ মিশ্ৰণত ফিল্টাৰ কৰি লওক।

স্তৰ ৪-

যদি আপুনি বিচাৰে তেন্তে গাখীৰ নোহোৱাকৈও এই চাহ বনাব পাৰে, যাৰ বাবে এই চাহৰ কেলৰি আৰু অধিক হ্ৰাস পাব আৰু ই আপোনাৰ বাবে অধিক স্বাস্থ্যকৰ হ’ব।

গুড় চাহ খোৱাৰ স্বাস্থ্য উপকাৰীতাঃ

১) শীতকালত শৰীৰ গৰম কৰি ৰাখে
গুড়ত মেগনেছিয়াম, আইৰণ, পটাছিয়াম আৰু ফছফৰাছকে ধৰি অত্যাৱশ্যকীয় ভিটামিন আৰু খনিজ পদাৰ্থ থাকে। সেইবাবেই শীতকালত গুড়যুক্ত চাহৰ এটা সুবিধা হ’ল ই এনেকুৱা খাদ্যৰ ভিতৰত অন্যতম যিয়ে তাপ উৎপন্ন কৰে আৰু শৰীৰক উষ্ণতা প্ৰদান কৰে। এই গুৰুত্বপূৰ্ণ খনিজ পদাৰ্থৰ উপস্থিতিৰ বাবে গুড়ে হাড় আৰু গাঁঠি মজবুত কৰে বুলি বিশ্বাস কৰা হয়।

২/ ওজন নিয়ন্ত্ৰণত ৰাখে
সীমিত পৰিমাণত সেৱন কৰিলে গুড়ে ওজন নিয়ন্ত্ৰণত সহায় কৰিব পাৰে। গুড় চাহৰ এটা উপকাৰ হ’ল ই এক সুস্থ বিপাকীয় ক্ৰিয়াত সহায় কৰে যিয়ে খাদ্য সহজে হজম কৰে, সেয়েহে গুড়ে ওজন কমোৱাত সহায় কৰে।

Leave A Reply