Home Blog Page 2367

পিতৃ-মাতৃয়ে তেওঁলোকৰ সন্তানক পঢ়িবলৈ উৎসাহিত কৰাৰ উপায়….

শিশুসকলক পঢ়িবলৈ উৎসাহিত কৰাটো এটা প্ৰত্যাহ্বান হৈ আহিছে যেতিয়ালৈকে শিশু আৰু কিতাপ আছে । পঢ়া কেৱল শিক্ষাৰ ক্ষেত্ৰতে নহয়, আধুনিক ব্যৱসায়িক পৃথিৱীত য’ত ডিজিটেল ভাৱে, ইমেইল আৰু পাঠ-আধাৰিত বাৰ্তা প্ৰণালীৰ ওপৰত ইমান যোগাযোগ হয়। ইয়াৰ বাবে, বুজিপোৱা আৰু কাৰ্যকৰীভাৱে যোগাযোগ কৰাৰ সামৰ্থ্য অতি গুৰুত্বপূৰ্ণ, আৰু কম বয়সতে শিকোৱা প্ৰয়োজন। ইয়াৰ বাহিৰেও, আনন্দৰ বাবে পঢ়াটোৱে শিশুসকলক স্কুলৰ মাজেৰে আৰু প্ৰাপ্তবয়স্ক হোৱাৰ সময়ত বহুতো লাভালাভ প্ৰদান কৰে।

১৭,০০০ ৰো অধিক লোকৰ ওপৰত কৰা এক অধ্যয়নত, তেওঁলোকৰ পঢ়াৰ অভ্যাস আৰু শিশু হিচাপে শৈক্ষিক সফলতা লিপিবদ্ধ কৰি দেখা গৈছে যে যিসকল শিক্ষাৰ্থীয়ে আনন্দৰ বাবে পঢ়ে তেওঁলোকে কেৱল তেওঁলোকৰ শব্দভাণ্ডাৰ আৰু বানানৰ সৈতেই নহয়, গণিততো ভাল কৰে। যিসকল শিক্ষাৰ্থীৰ পিতৃ-মাতৃৰ স্নাতক লেভ আছিল তেওঁলোকৰ ততোধিক সংযোগ চাৰিগুণ শক্তিশালী আছিল ।

১) শিশুৰ মৌখিক ভাষা বিকশিত কৰক

শিশুৰ ভাষাৰ দক্ষতাৰ স্তৰৰ ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰি, তেওঁলোকক পঢ়িবলৈ বা কাহিনী পঢ়িবলৈ কাহিনী এটা দিয়ক। যেতিয়া কাহিনীটো সমাপ্ত হয়, আপোনাৰ সন্তানক কাহিনীটোৰ প্ৰিয় অংশবোৰ নিৰ্দিষ্ট কৰিবলৈ কওঁক। ই শিশুসকলক শব্দ বাছনি কৰি আনন্দ কৰিবলৈ আৰু পৰৱৰ্তী পৃষ্ঠালৈ যাবলৈ আগ্ৰহ বিকশিত কৰিবলৈ সক্ষম কৰিব পাৰে।

২) প্ৰতিদিনে কেইবাটাও কাহিনী পঢ়ক

শিশুসকল যিমানে সাহিত্যৰ সংস্পৰ্শলৈ আহিব, সিমানে ই তেওঁলোকৰ দৈনন্দিন জীৱনৰ অংশ হ’ব। শিশু এটাক প্ৰতিটো কাহিনীৰ সৈতে নতুন তথ্য, ধাৰণা, আৰু ফোনমিক সজাগতাৰ সৈতে পৰিচয় কৰাই দিয়া হয়।

৩) আপোনাৰ সন্তানক পঢ়া সামগ্ৰীৰে আগুৰি ৰাখক

তেওঁলোকৰ ঘৰত পঢ়াসম্পদৰ এক বৃহৎ সংগ্ৰহ থকা শিশুৱে অধিক নম্বৰ লাভ কৰে আৰু মানক পৰীক্ষাত ভাল প্ৰদৰ্শন কৰে। আপোনাৰ সন্তানৰ পঢ়াৰ স্তৰত আকৰ্ষণীয় কিতাপ আৰু আলোচনী ৰখাৰ দ্বাৰা পঢ়াৰ অভ্যাস এটা উদগনি দিয়ক।

৪) বিভিন্ন ধৰণৰ পঢ়া কাৰ্যকলাপত উদগনি দিয়ক

পঢ়াটো আপোনাৰ সন্তানৰ জীৱনৰ এক অপৰিহাৰ্য অংশ কৰি তুলিব। তেওঁলোকক মেনু, চলচ্চিত্ৰৰ নাম, পথৰ কাষৰ চিহ্ন, গেম গাইড, বতৰৰ প্ৰতিবেদন, আৰু অন্যান্য ব্যৱহাৰিক দৈনন্দিন তথ্য পঢ়িবলৈ দিয়ক। সদায়ে নিশ্চিত কৰিবলৈ চেষ্টা কৰিব যে আপোনাৰ সন্তানে তেওঁলোকৰ খালী সময়ত কিবা পঢ়িব পাৰে

৫) আত্মসন্মান বৃদ্ধি কৰিবলৈ প্ৰযুক্তি ব্যৱহাৰ কৰক

প্ৰযুক্তিয়ে আমি সকলোৱে শিকাৰ ধৰণ সলনি কৰি আছে, আৰু ই শিশু আৰু তেওঁলোকৰ পঢ়াৰ ওপৰত ইতিবাচক প্ৰভাৱ পেলাব পাৰে। শ্ৰেণীকোঠাত টেবলেট ই-ৰিডাৰৰ দৰে প্ৰযুক্তি যোগ দি, শিক্ষাৰ্থীসকলৰ আত্মসন্মান আৰু আত্মবিশ্বাস বৃদ্ধি হয়। প্ৰযুক্তিয়ে স্মাৰ্টফোন আৰু সৰ্বব্যাপী কম্পিউটাৰৰ যুগত ডাঙৰ হোৱা শিক্ষাৰ্থীসকলক আন এটা আউটলেট প্ৰদান কৰে যাৰ সৈতে তেওঁলোকে বিকাশ আৰু শিকিবলৈ পৰিচিত। প্ৰয়োগকৰা প্ৰযুক্তিআৰু বৰ্ধিত পঢ়াৰ দক্ষতাৰ জৰিয়তে আত্ম-সন্মান গঢ়ি তুলিলে এজন শিক্ষাৰ্থীৰ জীৱনৰ আন প্ৰতিটো ক্ষেত্ৰত ইতিবাচক প্ৰভাৱ পেলাব পাৰে।

৬) তেওঁলোকক ই-ৰিডাৰ ব্যৱহাৰ কৰিবলৈ দিয়ক

ই-ৰিডাৰসকলক প্ৰতিজন ব্যক্তিৰ নিৰ্দিষ্ট প্ৰয়োজনীয়তাৰ সৈতে খাপ খখাব পাৰি। যদি আপোনাৰ এনে এটা শিশু আছে যাক পঢ়াৰ ক্ষমতা উন্নত কৰাৰ বাবে প্ৰতি পৃষ্ঠাত ডাঙৰ ফণ্ট বা কম শাৰীৰ প্ৰয়োজন হয়, ই-ৰিডাৰসকল এই ধৰণৰ টেইলাৰিংৰ বাবে সম্পূৰ্ণৰূপে উপযুক্ত। ই-ৰিডাৰবোৰ শিকাৰ অক্ষমতা থকা শিক্ষাৰ্থীসকলৰ বাবেও অভিযোজিত, আৰু বেলেগ ধৰণে শিকা শিশুৰ বাবে খেলপথাৰ সমান কৰাত সহায় কৰিব পাৰে।

৭) তেওঁলোকে কি পঢ়ে তাক বাছনি কৰিবলৈ দিয়ক

আনন্দৰ বাবে পঢ়াটো শিশুএটাৰ বাবে স্কুলত তেওঁৰ প্ৰদৰ্শন উন্নত কৰাৰ এক সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ উপায়, কিন্তু শিশুএটাক পঢ়ি ভাল পাবলৈ শিকোৱাত কেৱল কিতাপ এখন দিয়াতকৈ বহুত বেছি অন্তৰ্ভুক্ত থাকে। শিশুসকলক তেওঁলোকৰ পঢ়া সামগ্ৰীত বিকল্প থাকিবলৈ দিয়াটোৱে জীৱনজোৰা পঢ়ুৱৈক ডাঙৰ-দীঘল কৰাত বহুদূৰ আগুৱাই যায়। যিসকল শিশুৱে তেওঁলোকে পঢ়া কথা বাছনি কৰে, সেয়া উপন্যাস, কমিক কিতাপ বা আলোচনী হওঁক, তেওঁলোকে কি পঢ়ি আছে তাৰ সৈতে অধিক ব্যস্ত আৰু তথ্য বোৰ বাহাল ৰখাৰ সম্ভাৱনা অধিক।

৮) তেওঁলোকক বয়সৰ বাবে উপযুক্ত কিতাপ বাছনি কৰাত সহায় কৰক

আপোনাৰ সন্তানক পঢ়াৰ প্ৰতি আগ্ৰহ ীয় বিষয়বোৰৰ ওপৰত বয়স-উপযুক্ত কিতাপ বাছনি কৰাত সহায় কৰক। তেওঁলোকক পুথিভঁৰাললৈ লৈ যাওঁক বা আনকি তেওঁলোকক ই-ৰিডাৰ দেখুৱাওক যি স্ক্ৰীণৰ স্পৰ্শত বিকল্পৰ সমগ্ৰ পুথিভঁৰাল প্ৰদান কৰে। বিভিন্ন ধৰণৰ বিকল্পৰ প্ৰৱেশাধিকাৰে অভিভাৱকসকলৰ বাবে তেওঁলোকৰ সন্তানক পঢ়াৰ পৃথিৱীত ভৰি ৰখা কাহিনীবিলাক বিচাৰি উলিওৱাত সহায় কৰাত সহায় কৰে।

৯) গেজেট আৰু সৃষ্টিশীল এপ্পব্যৱহাৰ কৰক

আপোনাৰ স্মাৰ্টফোন বা টেবলেটবোৰ উপযোগী পঢ়া এপ্প ইনষ্টল কৰিবলৈ ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰি য’ত শিশুৱে অনলাইনত কি আহিব পাৰে সেই বিষয়ে চিন্তা নকৰাকৈ শিশুৱে পঢ়াৰ বাবে সুৰক্ষিত স্থান পাব পাৰে। অভিভাৱকসকলে তেওঁলোকৰ সন্তানে কি প্ৰাপ্ত কৰিব পাৰে বাছনি কৰিবলৈ সক্ষম হয়, লগতে তেওঁলোকে কিমান সময়ৰ বাবে টাইমাৰ সুবিধাৰ সৈতে বিভিন্ন কাৰ্যকলাপ কৰিব পাৰে।

১০) আপোনাৰ সন্তানৰ পঢ়াৰ প্ৰতি আগ্ৰহ দেখুৱাওক

আপোনাৰ সঁহাৰি বা প্ৰতিক্ৰিয়াই ভাল পঢ়ুৱৈ হ’বলৈ কিমান কষ্ট কৰিব তাৰ ওপৰত শক্তিশালী প্ৰভাৱ পেলায়। তেওঁলোকৰ প্ৰচেষ্টাৰ বাবে তেওঁলোকক প্ৰকৃত প্ৰশংসা কৰিবলৈ সদায় মনত ৰাখিব।

স্বাধীনতা আন্দোলনৰ শ্বহীদ কমলা মিৰিৰ জন্ম গাঁওত পূৰ্ণাংগ প্ৰতিমূৰ্ত্তি উন্মোচন …..

বোকাখাত মহকুমাৰ অন্তৰ্গত ৰঙামাটি মৌজাৰ গোলোং টেমেৰাত অৱস্থিত শ্বহীদ কমলা মিৰি স্মৃতি উদ্যানত ভাৰত স্বাধীনতা সংগ্ৰামৰ আপোচহীন সংগ্ৰামী বীৰ শ্বহীদ কমলা মিৰিৰ স্মৃতি সুৰক্ষিত আৰু  যুগমীয়া কৰি ৰখাৰ স্বাৰ্থত মিচিং স্বায়ত্ত শাসিত পৰিষদে লৈছে এক গুৰুত্বপূৰ্ণ পদক্ষেপ।

পৰিষদৰ উদ্যোগত অহা ২৩ এপ্ৰিলত দেশৰ বীৰ শ্বহীদ কমলা মিৰিৰ পূৰ্ণাংগ প্ৰতিমূৰ্ত্তি উন্মোচন কৰিব শ্বহীদ গৰাকীৰ জন্ম গাঁও গোলোংটেমেৰাত। শ্বহীদ কমলা মিৰি স্মৃতি উদ্যানত মিচিং স্বায়ত্ত শাসিত পৰিষদৰ উন্নয়ন পুঁজিৰ প্ৰায় ৭০ লাখ টকা ব্যয় সাপেক্ষে নিৰ্মাণ কৰিছে ৪২ৰ আন্দোলনৰ বীৰ শ্বহীদ কমলা মিৰিৰ পূৰ্ণাংগ প্ৰতিমূৰ্ত্তি আৰু উদ্যানখনৰ আন্তঃগাঁথনিৰ কাম।

প্ৰতিকূল বতৰৰ মাজতে নিৰ্মাণ চলি আছে যুদ্ধকালীন তৎপৰতাত। কিয়নো ২৩ এপ্ৰিলত স্বাধীনতা সংগ্ৰামী গৰাকীৰ ৮০ সংখ্যক মৃত্যু তিথি। এই মৃত্যু তিথি দিনাই বীৰ শ্বহীদ কমলা মিৰিৰ পূৰ্ণাংগ প্ৰতিমূৰ্ত্তিটো উন্মোচন কৰাৰ লক্ষ্যৰে প্ৰতিকূল বতৰৰ মাজতে এনে দৰে চলাই আছে নিৰ্মাণ কাম। দেশ স্বাধীন হোৱা ৭৫ বছৰ অতিক্ৰমৰ পাছত অৱশেষত বীৰ শ্বহীদ কমলা মিৰিৰ স্মৃতি সুৰক্ষিত আৰু যুগমীয়া কৰি ৰখাৰ গুৰুত্বপূৰ্ণ পদক্ষেপ ল’লে মিচিং স্বায়ত্ত শাসিত পৰিষদে। 

ইপিনে শ্বহীদ কমলা মিৰি স্মৃতি উদ্যানখনৰ মূল প্ৰৱেশ দ্বাৰৰ তোৰণখন গোলোং টেমেৰা গাঁও পঞ্চায়তৰ তৰফৰ পৰা নিৰ্মাণ কৰিছে।মিছিং স্বায়ত্ত্বশাসিত পৰিষদৰ এনে পদক্ষেপক শলাগ লৈছে সচেতন মহলে৷

২২ মে’ত মিচিং ভাষাৰ ছমহীয়া পাঠ্যক্ৰম প্ৰমাণ-পত্ৰৰ পৰীক্ষা….

আগন্তুক ২২ মে’ ২০২২ চনত অনুষ্ঠিত হ’ব মিচিং ভাষাৰ ছমহীয়া পাঠ্যক্ৰমৰ প্ৰমাণপত্ৰৰ পৰীক্ষা ৷ আজি এই কথা সদৰি কৰিছে মিচিং আগম কৗবাঙৰ কেন্দ্ৰীয় সমিতিয়ে ৷ মিচিং আগম কৗবাঙৰ কেন্দ্ৰীয় সমিতিৰ কেন্দ্ৰীয় পৰীক্ষা নিয়ন্ত্ৰণ বৰ্ডৰ সদস্য সচিব ড° সুৰজিৎ দলেয়ে গোগামুখৰ লটাকস্হিত এন চি ডি মহাবিদ্যালয়ত অনুষ্ঠিত হোৱা এক সংবাদমেলত এই কথা সদৰী কৰে ৷

তেওঁ জনোৱা মতে আগন্তুক ১৫ মে’ত মিচিং ভাষাৰ ছমহীয়া পাঠ্যক্ৰমৰ প্ৰমাণপত্ৰৰ পৰীক্ষা অনূষ্ঠিত হোৱাৰ সিদ্ধান্ত লোৱা হৈছিল যদিও বিদ্যালয়, মহাবিদ্যালয় আৰু বিশ্ববিদ্যালয়ৰ পৰীক্ষালৈ লক্ষ্য ৰাখি ২২ মে’লৈ পৰীক্ষা পিছুৱাই দিয়া বুলি সাংবাদিকক অৱগত কৰে ৷ তেওঁ কয়- মিচিং ভাষাৰ পৰীক্ষা সুকলমে৷অনুষ্ঠিত কৰিবলৈ ইতিমধ্যে ১২ খন জিলাত ৭৫ খন পৰীক্ষা কেন্দ্ৰ সাজু কৰা হৈছে ৷

পৰীক্ষাত মুঠ ১৮ হাজাৰ পৰীক্ষাৰ্থীয়ে অৱতীৰ্ণ হ’ব আৰু পৰীক্ষা কেন্দ্ৰ সমূহত ক্ষেত্ৰ পৰিদৰ্শক নিয়োগ কৰি পৰীক্ষা পৰিচালনা সমূহ তদাৰক কৰিব ৷ পৰীক্ষাসমূহ দুই বেলাকৈ অনুষ্ঠিত কৰা হ’ব আৰু পৰীক্ষা আৰম্ভ হোৱাৰ পূৰ্বে পৰীক্ষাৰ্থী সকলক পৰীক্ষা কেন্দ্ৰৰ ভিতৰত ১০ মিনিটকৈ প্ৰশ্ন কাকতসমূহ চাবলৈ দিয়া হ’ব বুলি তেওঁ সংবাদেলত অৱগত কৰে ৷

উল্লেখনীয় যে,মিচিং ভাষাক চৰকাৰীভাৱে কৰা অৱহেলাৰ বিপৰীতে মিচিং আগম কৗবাং বা মিচিং সাহিত্য সভাই মিচিং ভাষাৰ শিক্ষাৰ ওপৰত গ্ৰহণ কৰা পদক্ষেপক সকলোৱে আদৰণি জনাইছে ৷

অমিতাভ বচ্চন টাইগাৰ শ্ৰফৰ কাৰ্যপদক্ষেপৰ দ্বাৰা অনুপ্ৰাণিত

অমিতাভৰ নাতিনী নব্যা নভেলী নন্দাই ছবিখনৰ ওপৰত কেইবাটাও হাত আৰু এল.ও.এল. ইমোজিৰে প্ৰতিক্ৰিয়া ব্যক্ত কৰিছিল। দেশৰ আটাইতকৈ কনিষ্ঠ আৰু সফল একচন তাৰকা টাইগাৰ শ্ৰফে একচন স্পেচত ইমান অমলিন ছাপ পেলাইছে যে অমিতাভ বচ্চনৰ দৰে চিনেমাকিংবদন্তীয়েও সেই ক্ষেত্ৰত তেওঁৰ প্ৰভাৱস্বীকাৰ কৰিছে।

কিংবদন্তী চুপাৰষ্টাৰে তেওঁৰ ছচিয়েল মিডিয়াত এটা পদক্ষেপ ৰখাৰ চেষ্টা কৰিছিল টাইগাৰ শ্ৰফ ইয়াৰ বাবে জনাজাত আৰু ইয়াক অনুকৰণ কৰিবলৈ চেষ্টা কৰিছিল, ছবিবোৰ তেওঁৰ অনুৰাগীসকলৰ সৈতে ভাগ বতৰা কৰিছিল – অমিতাভ বচ্চনে তেওঁৰ স্বাক্ষৰিত হাস্যৰসবোধৰ সৈতে আনকি উল্লেখ কৰিছিল, “টাইগাৰ শ্ৰফে তেওঁৰ নমনীয় কিক ক্ষমতাৰ জৰিয়তে সেই সকলোবোৰ ‘লাইক’ নম্বৰ পোৱা দেখি, মই ভাবিছিলো যে মইও ইয়াক চেষ্টা কৰিম, আনকি সামান্য শতাংশ ‘লাইক’ পোৱাৰ আশাত।”এইটো দেখি টাইগাৰ শ্ৰফে এই ভঙ্গীত অভিভূত হৈ শ্ৰীযুত বচ্চনক ধন্যবাদ জনাইছিল আৰু চুপাৰষ্টাৰৰ দয়ালু কথাবোৰত আনন্দ প্ৰকাশ কৰিছিল।

টাইগাৰে ক’লে, “ঠিক আছে।” এই সুযোগটো ল’ব লাগিছিল আৰু অলপ দেখুৱাব লাগিছিল যেতিয়া আমাৰ দেশৰ সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ তাৰকা আৰু সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ একচন হিৰোজনে মোৰ বাবে এটা গুৰুত্বপূৰ্ণ টোকাত কিছু উদাৰ শব্দ কৈছিল চাৰ যদি মই এতিয়াও কেইবছৰমান পিছতো আপোনাৰ দৰে লাথি মাৰিব পাৰো, ই এক আশীৰ্বাদ হ’ব। #legend #mrbachchan #blessed” অমিতাভৰ গুণমুগ্ধসকলে তেওঁক মৰম আৰু আৰাধনাৰে অভিভূত কৰিছিল।

অমিতাভৰ নাতিনী নব্যা নভেলী নন্দাই ছবিখনৰ ওপৰত কেইবাটাও হাত আৰু এল.ও.এল. ইমোজিৰে প্ৰতিক্ৰিয়া ব্যক্ত কৰিছিল। সূৰজ বৰজাতিয়াৰ দ্বাৰা পৰিচালিত ‘উনচাই’ অমিতাভ বচ্চনৰ বাবে আহিবলগীয়া কেইবাখনো চলচ্চিত্ৰৰ ভিতৰত অন্যতম। আনবোৰ হৈছে গুড বাই, ৰানৱে 34, অজয় দেৱগনৰ দ্বাৰা পৰিচালিত, ব্ৰহ্মাস্ত্ৰ, অয়ন মুখাৰ্জীৰ দ্বাৰা পৰিচালিত, আৰু প্ৰভাস আৰু দীপিকা পাডুকন অভিনীত এখন নামহীন চলচ্চিত্ৰ।

সঘনে কিয় হয় বিবাহ বিচ্ছেদ ? ইয়াৰ কাৰণবোৰ কি ?……….

“বিবাহ বিচ্ছেদ কিমান সচৰাচৰ হয়? ” আমেৰিকা যুক্তৰাষ্ট্ৰত বিবাহ বিচ্ছেদ অতি সচৰাচৰ হয় আৰু সকলো বিবাহৰ প্ৰায় আধা বিবাহ বিচ্ছেদ বা স্থায়ী বিচ্ছেদত সমাপ্ত হয়।  কিছুমান দম্পতী কিয় একেলগে থাকে তাৰ প্ৰতিশ্ৰুতি এটা স্পষ্ট কাৰক হিচাপে দেখুওৱা হৈছে।  কেতিয়াবা বিবাহ বিচ্ছেদৰ প্ৰয়োজন হয়, কিন্তু আন পৰিস্থিতিত থকা সকলে প্ৰায়ে পিছত সূচায় যে তেওঁলোকে বিবাহ বিচ্ছেদৰ আগতে অধিক চেষ্টা কৰিব বিচাৰে।  বহুতো কাৰক আছে যিয়ে দম্পতীহালক বিবাহ বিচ্ছেদৰ বাবে অধিক বিপদাশংকা তৈয়াৰ কৰে। 

তলত উল্লেখ কৰা কিছুমান পৰিসংখ্যা আৰু ফলাফল জনাটো সহায়ক হ’ব পাৰে বিবাহ বিচ্ছেদত কিমান শতাংশ বিবাহ সমাপ্ত হয়? গৱেষকসকলে অনুমান কৰিছে যে সকলো প্ৰথম বিবাহৰ ৪০%-৫০% বিবাহ বিচ্ছেদ বা স্থায়ী বিচ্ছেদত সমাপ্ত হ’ব আৰু প্ৰায় ৬০% – দ্বিতীয় বিবাহৰ ৬৫% বিবাহ বিচ্ছেদত সমাপ্ত হ’ব।  যদিও বিবাহ বিচ্ছেদ সদায়ে আমেৰিকান সমাজৰ এটা অংশ হৈ আহিছে, যোৱা ৫০ বছৰত বিবাহ বিচ্ছেদ অধিক সচৰাচৰ হৈ পৰিছে।  আইনৰ পৰিৱৰ্তনে বিবাহ বিচ্ছেদবহুত সহজ কৰি তুলিছে। এতিয়ালৈকে নথিভুক্ত কৰা সৰ্বাধিক বিবাহ বিচ্ছেদৰ হাৰ আছিল ১৯৭০ ৰ দশক আৰু ১৯৮০ ৰ দশকৰ আৰম্ভণিতে।  সেই সময়ৰ পৰা বিবাহ বিচ্ছেদৰ হাৰ হ্ৰাস পাইছে, কিন্তু তথাপিও উচ্চ হৈ আছে। বিবাহ বিচ্ছেদৰ উচ্চ বিপদাশংকাৰ সৈতে কোনবোৰ কাৰক জড়িত?

বিগত বছৰবোৰত, গৱেষকসকলে কিছুমান কাৰক নিৰ্ধাৰণ কৰিছে যিয়ে লোকসকলক বিবাহ বিচ্ছেদৰ বাবে অধিক বিপদাশংকা তৈয়াৰ কৰে, যুৱ, সীমিত শিক্ষা আৰু উপাৰ্জনৰ সৈতে বিবাহ কৰা, বিবাহৰ প্ৰতি প্ৰতিশ্ৰুতিৰ আগতে একেলগে বাস কৰা, বিবাহ-পূৰ্ব গৰ্ভধাৰণ, কোনো ধৰ্মীয় সম্পৰ্ক নাই, বিবাহ বিচ্ছেদ হোৱা পৰিয়ালৰ পৰা আহিছে, আৰু নিৰাপত্তাহীনতাৰ অনুভূতি।

অতি কম বয়সতে বিবাহে বিবাহ বিচ্ছেদৰ সম্ভাৱনা বৃদ্ধি কৰে, বিশেষকৈ বিবাহৰ প্ৰাৰম্ভিক বছৰবোৰত

কম শিক্ষা।  গৱেষণাই দেখুৱাইছে যে কমেও কিছুমান মহাবিদ্যালয়শিক্ষা (বনাম উচ্চ বিদ্যালয় বা উচ্চ বিদ্যালয় সমাপ্ত নকৰা) থকা সকলৰ বিবাহ বিচ্ছেদৰ সম্ভাৱনা কম।  

কম উপাৰ্জন।  সামান্য উপাৰ্জন থাকিলে দম্পতীসকলক চাপ পৰিহাৰ কৰাত সহায় কৰিব পাৰে যাৰ ফলত বিবাহ বিচ্ছেদ হ’ব পাৰে।  

বিবাহপূৰ্ব সহবাস।  বিবাহৰ আগতে একেলগে বাস কৰা দম্পতীসকলে বিবাহ কৰিলে বিবাহ বিচ্ছেদৰ সম্ভাৱনা অধিক হোৱা দেখা যায়, কিন্তু যিসকলে একাধিক সঙ্গীৰ সৈতে সহবাস কৰিছে তেওঁলোকৰ বাবে বিপদাশংকা টো বেছিভাগ সঁচা।  এটা সাধাৰণ বিশ্বাস হৈছে যে বিবাহৰ আগতে একেলগে থকাটোৱে ইজনে সিজনক ভালদৰে জানিবলৈ সুযোগ প্ৰদান কৰে, কিন্তু গৱেষণাত দেখা গৈছে যে বিবাহৰ আগতে একেলগে বাস কৰা সকলে ইতিমধ্যে বিবাহ বিচ্ছেদৰ প্ৰতি কিছু নম্ৰতা বিকশিত কৰিছে।  

বিবাহ বিচ্ছেদৰ প্ৰতি এই নম্ৰতাই দম্পতীহালক উচ্চ বিপদাশংকালৈ লৈ যায়। অৱশ্যে, এই ফলাফলবোৰৰ বাবে কিছুমান সতৰ্কবাণী আছে।  গৱেষণাই পৰামৰ্শ দিয়ে যে যিসকল দম্পতীয়ে বাগ

দান কৰে আৰু তাৰ পিছত একেলগে থাকে তেওঁলোকৰ ভৱিষ্যতৰ বিবাহ বিচ্ছেদৰ উচ্চ বিপদাশংকা নাই।   বিবাহৰ প্ৰতি তেওঁলোকৰ প্ৰতিশ্ৰুতিয়ে ভৱিষ্যতৰ বিবাহ বিচ্ছেদৰ আশংকা হ্ৰাস কৰে।

কোনো ধৰ্মীয় সম্পৰ্ক নাই।  গৱেষকসকলে অনুমান কৰিছে যে যিসকল কোনো ধৰ্মীয় গোটৰ অন্তৰ্ভুক্ত নহয় তেওঁলোকৰ বিবাহ বিচ্ছেদৰ সম্ভাৱনা কম। পিতৃ-মাতৃৰ বিবাহ বিচ্ছেদ। দুৰ্ভাগ্যবশতঃ, আপোনাৰ পিতৃ-মাতৃৰ বিবাহ বিচ্ছেদৰ অভিজ্ঞতাই বিবাহ বিচ্ছেদৰ আশংকা দুগুণ কৰে।  আৰু যদি আপোনাৰ পত্নীয়েও বিবাহ বিচ্ছেদৰ আশংকা তিনিগুণতকৈ তেওঁলোকৰ পিতৃ-মাতৃৰ বিবাহ বিচ্ছেদৰ অভিজ্ঞতা লাভ কৰে।  ইয়াৰ অৰ্থ এইটো নহয় যে আপুনি বিবাহ বিচ্ছেদত আপোনাৰ বিবাহ সমাপ্ত হোৱাৰ বাবে আগ্ৰহী,  কেৱল আপুনি আপোনাৰ বিবাহৰ প্ৰৱণতাৰ বিষয়ে অধিক সজাগ হ’ব লাগিব পাৰে আৰু সফল বিবাহৰ বাবে অধিক পৰিশ্ৰম কৰিব লাগিব পাৰে। 

বকোৰ বালিঝাৰ জামে মছজিদত ‘ৰমজান’ উপলক্ষে আৰক্ষী বিষয়া ছাদ্দাম হুছেইন আনছাৰীৰ ইফতাৰ অনুষ্ঠান….

ৰাইজৰ জীৱন আৰু সম্পত্তিৰ নিৰাপত্তাৰ দায়িত্বত থাকিও মানৱ সেৱা আৰু ধৰ্মীয় সেৱাৰ উৎকৃষ্ট নিদৰ্শন  যে দাঙি ধৰিব পাৰি সেয়া দেখুয়াই দিলে এগৰাকী আৰক্ষী বিষয়াই ৷ খাকী পোচাকৰ মাজত থাকিও ধৰ্মীয়ভাৱে উদাৰতাৰ নিদৰ্শন দাঙি ধৰা আৰক্ষী বিষয়া গৰাকী হৈছে কামৰূপ জিলাৰ বকো সমষ্টিৰ অন্তৰ্গত মন্দিৰা আৰক্ষী চকীৰ ভাৰপ্ৰাপ্ত বিষয়া ছাদ্দাম হুছেইন আনছাৰীয়ে ৷

ৰমজান মাহ উপলক্ষে সমাজৰ দৰিদ্ৰ – দুখীয়া- ধনী শ্ৰেণীৰ মাজত সদ্বভাৱ আৰু সমন্বয়-সম্প্ৰীতি  সৃষ্টিৰ লক্ষৰে আৰক্ষী বিষয়াজনে বকোৰ বালিঝাৰ জামে মচজিদত বুধবাৰে অনুষ্ঠিত কৰে এক ইফতাৰ কাৰ্যসূচীৰ ৷ আৰক্ষী বিষয়াজনে ভাতৃত্ববোধৰ নিদৰ্শন দাঙি ধৰি ৰমজানৰ ৰোজা (ব্ৰত) পালন কৰা বৃহত্তৰ বালিঝাৰ অঞ্চলৰ  ধনী-দুখীয়া ইছলাম ধৰ্মাৱলম্বী লোকক ইফতাৰ কৰাই  উৎকৃষ্ট নিদৰ্শন দাঙি ধৰিলে ৷

পৱিত্ৰ ৰমজান মাহৰ প্ৰতি সন্মান জনাই আৰক্ষী বিষয়াজনে  প্ৰায় দুই শতাধিক ৰোজাদাৰক ইফতাৰ কৰায় ৷ এই ইফতাৰ অনুষ্ঠানৰ লগত সংগতি ৰাখি বিশ্ব শান্তি আৰু ভাতৃত্ববোধ সৃষ্টিৰ উদ্দেশ্যে সমূহীয়া দোৱাও অনুষ্ঠিত হয় ৷ এই পদক্ষেপৰ বাবে বিষয়া গৰাকীক স্থানীয় ৰাইজে ভূয়সী প্ৰশংসা কৰে ৷ 

কৃষি কৰ্মৰে উজ্বলিছে উচ্চ শিক্ষিত কৃষকনেতা জিতেন বৰাৰ লগতে পত্নী মনিষা বৰা

ৰাজ্যৰ বিভিন্ন সংগঠনৰ একাংশ নেতাই কেতবোৰ উৎসৰ পৰা সংগ্ৰহ কৰা চান্দাৰ ধনেৰে কোটিপতি হোৱাৰ বিষয়ে সততে ৰাইজৰ মাজত চৰ্চা চলি আহিছে। আনকি একাংশ সংগঠনৰ বিয়াগোম নেতাই সংগঠনৰ বিভিন্ন কাৰ্যসূচীৰ নামত চান্দা সংগ্ৰহ কৰি উদৰস্থ কৰি নিজে অজস্ৰ সা-সম্পত্তিৰ গৰাকী হোৱাৰ লগতে এক বিলাসী জীৱন যাপন কৰি অহাৰ সময়তে নগাঁৱৰ এজন কৃষক নেতাই হাড়ভঙা পৰিশ্ৰমেৰে তেজক পানী কৰি মুৰৰ ঘাম মাটিত পেলাই পথাৰত শাক-পাচলিৰ খেতি কৰি উৎপাদিত শাক-পাচলি বজাৰত নিজেই বিক্ৰী কৰি এক আদৰ্শ দাঙি ধৰিছে।

সম্প্ৰতি শিক্ষিত নিৱনুৱা যুৱক-যুৱতী সকলৰ বাবে আদৰ্শ স্বৰূপ হৈ পৰা এই কৃষক নেতা জনৰ নাম জিতেন বৰা। নগাঁও জিলাৰ কৃষ্ণাইখাটৰ জিতেন বৰাই নগাঁৱৰ আনন্দৰাম ঢেকিয়াল ফুকন মহাবিদ্যালয়ৰ পৰা অৰ্থনীতি বিষয়ত মেজৰ সহ স্নাতক ডিগ্ৰী লোৱাৰ পাছ ইণ্ডিৰা গান্ধী ৰাষ্ট্ৰীয় মুক্ত বিশ্ববিদ্যালয়ৰ (IGNOU) নগাঁও কলেজ কেন্দ্ৰৰ পৰা মাষ্টাৰ অৱ চ’ছিয়েল ৱৰ্ক (MSW) ত স্নাতকোত্তৰ ডিগ্ৰী লয়। উচ্চ শিক্ষাৰে শিক্ষিত হোৱাৰ পাছতো তেওঁ চৰকাৰী-বেচৰকাৰী খণ্ডৰ চাকৰিৰ পিছত দৌৰি তথা সময় নষ্ট নকৰি কৃষি কাৰ্যৰ জৰিয়তে স্বাৱলম্বী হোৱাৰ প্ৰয়াস চলায়।তেওঁৰ নিজা মাত্ৰ বাৰ বিঘাহে মাটি আছে। আনহাতে,এইবাৰ প্ৰথম বাৰৰ বাবে তেওঁ চাৰি বিঘা মাটি আনৰ পৰা। লিজত লৈ কৰি গৈছে বিভিন্ন কৃষিকৰ্ম ৷

তেওঁৰ এই ১২ বিঘা মাটিৰ সাত বিঘা মাটিত শালি ধানৰ খেতি কৰে আৰু তাৰ পৰা ৯৫-১০০ মোন ধান উৎপন্ন কৰে প্ৰতি বছৰত ৷ আনহাতে,বাকী পাঁচ বিঘা আৰু চাৰি বিঘা মাটিত তেওঁ জৈৱিক পদ্ধতিৰে বিভিন্ন শাক-পাচলিৰ খেতি কৰি আহিছে ।এই সন্দৰ্ভত জিতেন বৰাই কয়, “মই স্নাতকোত্তৰ ডিগ্ৰী লোৱাৰ পাছত কতো এদিনো এটা চাকৰি নিবিচাৰিলো। চাকৰিৰ প্ৰতি মনোযোগ নিদিলো ৷ মোৰ দেউতা অঞ্চলৰ এজন আদৰ্শ কৃষক আছিল, গতিকে মোৰো তেজত কৃষকৰ তেজ প্ৰৱাহিত হৈ আছে। সেয়েহে মই কৃষি কৰ্মকে স্বাৱলম্বীতাৰ পথ হিচাপে বাচি ল’লো। মই সাত বিঘা মাটিত শালি ধানৰ খেতি কৰি ৯৫-১০০ মোন ধান লাভ কৰো। আনহাতে,পাঁচ বিঘা মাটিত মই বিভিন্ন বিধ শাক-পাচলিৰ খেতি কৰো। এইসমূহৰ ভিতৰত জাতিলাও, ভেণ্ডি, জিকা,তৰৈ,পেপচিগ্ৰাম,ভোট জলকীয়া,ব’কলি,তৰমুজ,লেচেৰা মাহ,বেঙেনা, বিলাহী,আলু, তিয়ঁহ আদিৰ খেতি কৰি আহিছো।

কিন্তু সম্পূৰ্ণ জৈৱিক পদ্ধতিৰে। এই শাক-পাচলিৰ খেতিত কোনো ৰাসায়নিক সাৰ, কীটনাশক ঔষধ ব্যৱহাৰ নকৰে কৃষক নেতা জিতেন বৰাই। কেৱল জৈৱিক সাৰহে প্ৰয়োগ কৰি আহিছে ।”জিতেন বৰাই ফুলগুৰি,বেবেজীয়া,জামুগুৰি আৰু ঘাঁহীৰ বাইপাচ বজাৰত মাটিত বহি ঘৰত উৎপাদিত পাচলি সমূহ বিক্ৰী কৰি আহিছে। নিজেই হাতত দগা-পাল্লালৈ গ্ৰাহকক এই সামগ্ৰী সমূহ বিক্ৰী কৰি আহিছে। পুৱাৰ পৰা সন্ধিয়া পৰ্যন্ত বজাৰ সমূহত তেওঁ হাতত দগা-পাল্লা লৈ শাক-পাচলি বিক্ৰী কৰি আহিছে।কোনো দিনাই তেওঁ হীনমান্যতাত ভোগা নাই। বৰঞ্চ চৰম অত্মতৃপ্তিৰে ব্যৱসায় অব্যাহত ৰাখিছে। ঘৰৰ পথাৰত উৎপাদিত শাক-পাচলি বিক্ৰী কৰিয়েই তেওঁ তিনি জনীয়া সংসাৰখন নিয়াৰীকৈ সুন্দৰ ৰূপত চলাই গৈছে। পত্নী আৰু নৱম মান শ্ৰেণীত পঢ়ি থকা একমাত্ৰ পুত্ৰক লৈ চলাই গৈছে তেওঁ লোকৰ এক সুখৰ সংসাৰ। পত্নীয়েই উচ্চ শিক্ষিত স্বামীক কৃষি কৰ্মৰ বাবে উৎসাহিতহে কৰাৰ লগতে নিতৌ পুৱা- বিয়লি পথাৰত স্বামীক কৃষি কৰ্মত সহায় কৰি আৰু অধিক আত্মসন্তুষ্টি লভাৰ কথাহে ব্যক্ত কৰে কৃষক পত্নী মনিষা বৰাই ৷ উচ্চ শিক্ষিত জিতেন বৰাই কৃষি কৰ্মৰে বৰ্তমান সমাজৰ বাবে এক আদৰ্শ হৈ পৰিছে যদিও বৰ্তমানলৈকে তেওঁৰ কাষত ঠিয় দিয়া নাই নগাঁৱৰ বিয়াগোম কৃষি বিভাগ।


জিলা কৃষি বিভাগৰ কাম-কাজত তীব্ৰ অসন্টুষ্টি ব্যক্ত কৰি জিতেন বৰাই কয়,”কৃষি বিভাগটোৱে কৃষক ৰাইজক মুঠেই সহায় কৰিব পৰা নাই। বিভাগটোৱে যি সমূহ আঁচনি গ্ৰহণ কৰিছে সেইবোৰে কৃষকক কোঙাহে কৰিছে। কাৰণ তেওঁ লোকে কৃষক সকলৰ প্ৰাথমিক সমস্যাৰা জী সমূহ বুজি নাপায়। ফচলৰ বতৰ উকলি যোৱাৰ পাছতহে তেওঁ লোক কৃষকৰ কাষ চাপে। ফচলৰ বতৰত কৃষকে বীজ নাপায়।”একাংশ কৃষকে কৃষি বিভাগৰ কথা মতে অধিক উৎপাদনৰ বাবে শষ্যত অত্যাধিক মাত্ৰাত ৰাসায়নিক সাৰ, কীটনাশক ঔষধ প্ৰয়োগ কৰা কাৰ্যত উদ্বিগ্নতা প্ৰকাশ কৰি কৃষক জিতেন বৰাই কয়,”ব্যাপক হাৰত ৰাসায়নিক সাৰ আৰু কীটনাশক ঔষধ প্ৰয়োগে জীৱকূলৰ প্ৰতি চৰম ভাবুকি কঢ়িয়াই আনিছে। ইয়াৰ সলনি ঘৰতে প্ৰস্তুত কৰা জৈৱিক সাৰ প্ৰয়োগ কৰিও অধিক উৎপাদন কৰিব পাৰি।”তেওঁ পথাৰত কেঁচুসাৰ প্ৰয়োগৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰে।উল্লেখ্য যে, জিতেন বৰা কৃষক মুক্তি সংগ্ৰাম সমিতিৰ নগাঁও জিলা সমিতিৰ সাধাৰণ সম্পাদক।

তেওঁ ২০১১ বৰ্ষৰ পৰাই কৃষক মুক্তি সংগ্ৰাম সমিতিৰ স’তে জড়িত হৈ আহিছে যদিও ২০১৭ চনৰ পৰা সংগঠনটোৰ নগাঁও জিলা সমিতিৰ সাধাৰণ সম্পাদকৰ দায়িত্ব পালন কৰি আহিছে। এটা চৰকাৰী বা বেচকাৰী চাকৰিৰ পিছত দৌৰি হাবাথুৰি খোৱা নিবনুৱা যুৱক সকলক উদ্দেশ্যি বৰাই কয়,”কৃষি কৰ্মৰ জৰিয়তেও এজন যুৱক স্বাৱলম্বী হ’ব পাৰি। কৰ্মৰ কোনো সৰু-ডাঙৰ নাই। নিষ্ঠাৰে কাম কৰিলেহে নিজৰ মৰ্যদা ৰক্ষা হ’ব। “উচ্চ শিক্ষিত জিতেন বৰাৰ বাবে এতিয়া কৰ্মই পৰম ধৰ্ম। তেওঁৰ পথাৰ খনেই এতিয়া তেওঁৰ আশাৰ সম্বল।

পথাৰৰ সেউজীয়া খিনিৰ মাজতেই তেওঁ বিচাৰি পায় চৰম তৃপ্তি। হাড়ভঙা পৰিশ্ৰমৰ মাজতো তেওঁ সংগঠনৰ দায়িত্বও অতি সততা আৰু নিষ্ঠা সহকাৰে পালন কৰি এক আদৰ্শ ডাঙি ধৰিবলৈ সক্ষম হৈছে। কৃষক নেতা জনে লগতে আৰু কয়- একাংশই সততে কোৱা শ্ল’গান পথাৰো আমাৰ বজাৰো আমাৰ এনেই নহব যদিহে আমি হাতে কামে সময়ত কামবোৰ নকৰো ৷ বৰ্তমান সময়ত একো-একোজন শিক্ষিত নিবনুৱাই কৰ্ম সংস্থাপন বিচাৰি হাবাথুৰি খাই ফুৰাৰ লগতে হাজাৰ হাজাৰ নিবনুৱাই বহি:ৰাজ্যলৈ ঢাপলি মেলিছে, সেইটো সময়তে কৃষক নেতা জিতেন বৰা  সকলোৰে বাবে এক প্ৰেৰণাৰো উৎস‌ হিছাপে দেখা দিছে ।

ৰোমান্টিক সঙ্গী থকাটো আপোনাৰ বাবে কিয় ভাল হ’ব পাৰে……..

দীৰ্ঘম্যাদী সম্পৰ্কসফল হ’বলৈ দুয়োজন অংশীদাৰৰ বহুতো দিশৰ ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰে। ৰোমাঞ্চৰ উপাদানটো গুৰুত্বপূৰ্ণ। এইটো এটা ব্যক্তিগত বন্ধন স্থাপন কৰি সৃষ্টি কৰা হয় যি সময়ৰ লগে লগে বৃদ্ধি হয়। কেতিয়াবা প্ৰেমৰ অনুভূতি হ্ৰাস হ’লে সম্পৰ্ক বিফল হয়। এইটো এটা উপাদান যি সম্পৰ্কবোৰ জীয়াই ৰাখে আৰু ৰোমাঞ্চকৰ কৰি ৰাখে। যেতিয়া দুজন লোকৰ এক বিশেষ সম্পৰ্ক থাকে, তেওঁলোকে একেলগে সময় কটোৱাৰ সময়ত তেওঁলোকে ভাগ বতৰা কৰা ৰোমাঞ্চ ফুলে। ৰোমান্টিক সম্পৰ্কবোৰ প্ৰচেষ্টাৰ যোগ্য যেতিয়া আপুনি এনে কাৰোবাক বিচাৰি পায় যিয়ে আপোনাক ইজনে সিজনৰ প্ৰতি পাৰস্পৰিক অনুভূতিৰে নিজৰ বিষয়ে ভাল অনুভৱ কৰায়।

সম্পৰ্কত ৰোমাঞ্চ গুৰুত্বপূৰ্ণ ,এটা স্বাস্থ্যকৰ আৰু সুখী সম্পৰ্কৰ ৰোমাঞ্চ থাকিব। কিছুমানে শব্দত ৰোমাঞ্চৰ সংজ্ঞা কেনেদৰে দিব লাগে নাজানিব পাৰে, কিন্তু তেওঁলোকে এনে কাৰ্য্যবোৰ জানে যিয়ে তেওঁলোকৰ সঙ্গীক জনাব পাৰে যে তেওঁলোকে তেওঁলোকৰ বিষয়ে বিশেষভাৱে চিন্তা কৰে। কিছুমান অংশীদাৰে সম্পৰ্কত আবেগ কেনেদৰে ৰূপায়ণ কৰিব লাগে বুজি নাপাব পাৰে। সেয়েহে, তেওঁলোকে হয়তো দেখা নাপাব পাৰে যে ই কিয় এটা সম্পৰ্কক অধিক অৰ্থপূৰ্ণ কৰি তোলে। ইজনে সিজনৰ প্ৰতি তেওঁলোকৰ প্ৰেম পুনৰ জাগ্ৰত কৰিব বিচৰা অংশীদাৰসকলৰ বাবে ৰোমাঞ্চ বুজাটো অত্যাৱশ্যকীয়।

ৰোমাঞ্চ হৈছে আপোনাৰ সঙ্গীক মৰম আৰু মৰম দেখুওৱাৰ এটা উপায় যি আপোনাৰ হৃদয়ৰ ওচৰত আছে। এইটোৱেই অংশীদাৰসকলক ইজনে সিজনৰ প্ৰতি আগ্ৰহী কৰি ৰাখে। ইয়াত অন্তৰ্ভুক্ত আছে তেওঁলোকৰ মনোযোগ আকৰ্ষণ কৰা আৰু তেওঁলোকৰ হৃদয় জয় কৰা কামবোৰ কৰা। ইয়াত এক বিশেষ স্পৰ্শৰ সৈতে চিন্তাশীল দয়াৰ কাম কৰা অন্তৰ্ভুক্ত থাকে। একে সময়তে, আপুনি কৰা কামটো সম্পৰ্কৰ স্বাস্থ্যৰ বাবে অত্যাৱশ্যকীয় এক চলিত প্ৰচেষ্টাৰ অংশ।

মানুহে সম্পৰ্কৰ আৰম্ভণিতে ৰোমান্টিক হ’বলৈ যথেষ্ট পৰিমাণে প্ৰচেষ্টা কৰে কিন্তু সম্পৰ্ক সলনি নোহোৱালৈকে কিমান অনুভৱ নকৰে। কিছুমানে আৱেগিকভাৱে ভাঙি পৰিব পাৰে, উপেক্ষা কৰা অনুভৱ কৰিব পাৰে, বা ৰোমান্টিক প্ৰচেষ্টা হ্ৰাস হ’লে সম্পৰ্কটো স্থবিৰ অনুভৱ কৰিব পাৰে।

ৰোমাঞ্চক কেনেদৰে সংজ্ঞায়িত কৰিব লাগে

যদি আপুনি কাৰোবাক ৰোমাঞ্চ কি বুলি সোধে, আপুনি বিভিন্ন সঁহাৰি পাব পাৰে। আপুনি বিভিন্ন ধৰণে ৰোমান্টিক হ’ব পাৰে, আৰু মানুহে ইয়াৰ অৰ্থ কি বুলি ভাবে সেই বিষয়ে ব্যক্তিগত চিন্তা থাকিব। সম্পৰ্ক বিশেষজ্ঞসকলে কয় যে ৰোমাঞ্চত নিম্নলিখিত যিকোনো এটা অন্তৰ্ভুক্ত থাকে ।

প্ৰেম, স্নেহ, চিন্তাশীলতা বা আৰাধনা প্ৰদৰ্শন কৰা কাৰ্য্য ।

আনন্দ, সুখ আৰু ব্যক্তিগত সংযোগ বঢ়াবলৈ কাৰ্য্য বা কাৰ্যকলাপ ।

শ্ৰেণী, উচ্চ জীৱন যাপন বা সুন্দৰতা প্ৰদৰ্শন কৰা কাৰ্য্য বা কাৰ্যকলাপ ।

মনোযোগ আৰু গভীৰ প্ৰশংসাৰ সৈতে দম্পতীক একেলগে আনিব পৰা কাৰ্য্য ।

কাৰ্য যিমানেই সৰু নহওঁক কিয়, ই সম্পৰ্কএটাৰ ওপৰত গুৰুত্বপূৰ্ণ প্ৰভাৱ পেলায়। ৰোমাঞ্চ অপৰিহাৰ্য কিয়নো ই দম্পতিসকলৰ বাবে দৈনন্দিন জীৱনযাপনত এক ভূমিকা পালন কৰে। যেতিয়া দুজন ব্যক্তিয়ে এক অনন্য সংযোগ ভাগ-বতৰা কৰে, ৰোমাঞ্চ তেওঁলোকৰ সম্পৰ্কৰ নিয়মীয়া অংশ হ’ব লাগে। ৰোমাঞ্চে প্ৰতিজন সঙ্গীক ইজনে সিজনৰ বিষয়ে আৰু ইজনে সিজনক কেনেদৰে সুখী ৰাখিব লাগে শিকাত সহায় কৰে। আপুনি কি কাম কৰে আৰু কি নকৰে শিকিব। আপুনি কি কৰে শিকাৰ লগে লগে, আপুনি জানিব যে আপোনাৰ সম্পৰ্ক মিঠা ৰাখিবলৈ এনে কাম বোৰ কিমান সঘনাই কৰিব লাগে।

ৰাজকুমাৰ হিৰাণীৰ প্ৰথম ছবি ডঙ্কিৰ ঘোষণাই আপোনাৰ হৃদয়ক স্পন্দন কৰি তুলিব….

শ্বাহৰুখ খান আৰু ৰাজকুমাৰ হিৰাণীৰ একেলগে প্ৰথম সহযোগিতা ‘ডাঙ্কি’ত তাপসী পান্নুও এক গুৰুত্বপূৰ্ণ চৰিত্ৰত অভিনয় কৰিব। ডাঙ্কি’য়ে ভাৰতীয় চলচ্চিত্ৰৰ দুটা বৃহৎ শক্তি, চলচ্চিত্ৰ নিৰ্মাতা ৰাজকুমাৰ হিৰাণী আৰু চুপাৰষ্টাৰ শ্বাহৰুখ খানক একত্ৰিত কৰিছে যিয়ে প্ৰথমবাৰৰ বাবে সহযোগিতা কৰিব।

চলচ্চিত্ৰখন মঙলবাৰে (১৯ এপ্ৰিল) এটা মৰমলগা ভিডিঅ’ৰ সৈতে ঘোষণা কৰা হৈছিল য’ত শিৰোনামটো উন্মোচন কৰা হৈছিল আৰু ৰাজকুমাৰ হিৰাণী আৰু শ্বাহৰুখ খানক তেওঁলোকে একেলগে এখন চলচ্চিত্ৰ কৰাৰ বিষয়ে এক কৌতুকপূৰ্ণ ধেমালিত অভিনয় কৰিছিল।

3 ইডিয়টছ, মুন্নাভাই ফ্ৰেঞ্চাইজি, পিকে আৰু সঞ্জু ৰ দৰে চলচ্চিত্ৰৰ পিছত, এই সকলোবোৰে বৃহৎ বাণিজ্যিক সফলতা লাভ কৰে আৰু উদ্যোগটোত মানদণ্ড স্থাপন কৰে, ৰাজকুমাৰ হিৰাণীয়ে শ্বাহৰুখ খানৰ সৈতে তেওঁৰ সপোনৰ প্ৰকল্পত কাম কৰা আৰম্ভ কৰিছে। ৰাজকুমাৰ হিৰাণী আৰু গৌৰী খানে প্ৰযোজনা কৰা ৰাজকুমাৰ খান আৰু তাপসী পান্নুঅভিনীত ৰাজকুমাৰ হিৰানীয়ে এখন জিঅ’ ষ্টুডিঅ’, ৰেড চিলিজ এণ্টাৰটেইনমেণ্ট আৰু ৰাজকুমাৰ হিৰাণী ফিল্মছৰ প্ৰেজেণ্টেচন ‘ডাঙ্কি’ পৰিচালনা কৰিছে, য’ত মুখ্য চৰিত্ৰত অভিনয় কৰিছে ৰাজকুমাৰ হিৰাণী, অভিজাত যোশী আৰু কণিকা ধিলনে। 

হতাশাত ভুগিলে কি কৰিব লাগে ?……..

হতাশাত ভুগি থকা লোকসকলে কেৱল এনে কৰাৰ সিদ্ধান্ত লৈ উন্নত হ’ব নোৱাৰে। তেওঁলোকে সেই ৰাজ্যৰ পৰা ওলাই আহিবলৈ ইচ্ছা কৰা স্বত্বেও তেওঁলোকে কৰিব নোৱাৰে। হতাশা পাৰ হৈ যোৱা নীলা মেজাজৰ দৰে একে নহয়।

প্ৰকৃত নিদানিক হতাশা হৈছে এক মনোভাৱৰ বিকাৰ য’ত দুখ, ক্ষতি, খং, বা হতাশা আৰু আত্মক্ষতিৰ অনুভূতিয়ে এক বৰ্ধিত সময়ৰ বাবে দৈনন্দিন জীৱনত হস্তক্ষেপ কৰে। তেওঁলোকে পাৰ হৈ যোৱা মনোভাৱবোৰ সঁচাকৈয়ে নিষ্কাশিত বা জঠৰ বা বিভ্ৰান্তিকৰ হ’ব পাৰে, যাৰ ফলত বহুতে অসহায় আৰু নিয়ন্ত্ৰণৰ বাহিৰত অনুভৱ কৰিব পাৰে। এজনে আনকি আত্মহত্যাৰ চিন্তা কৰা আৰম্ভ কৰিব পাৰে আৰু নিজৰ জীৱন ল’বলৈ বাছনি কৰিব পাৰে।

হতাশাই জীৱনৰ সন্তুলন তছনছ কৰে। বিভিন্ন কাৰণত হতাশা কঢ়িয়াই আনিব পাৰে। ঘৰত, কাম বা বিদ্যালয়ত হতাশা (কিশোৰ অৱস্থাত, ই প্ৰেমিক বা প্ৰেমিকাৰ সৈতে বিচ্ছেদ হ’ব পাৰে, শ্ৰেণী এটাত বিফল হ’ব পাৰে, বা পিতৃ-মাতৃৰ বিবাহ বিচ্ছেদ হ’ব পাৰে), বন্ধু বা আত্মীয়ৰ মৃত্যু, দীঘলীয়া বিষ বা ডাঙৰ ৰোগ হোৱা, হাইপোথাইৰয়ডিজম, কৰ্কট ৰোগ, মাল্টিপল স্ক্লেৰোচিছ বা হেপাটাইটিছ, ঔষধ যেনে নিৰাময়কাৰী ঔষধ আৰু উচ্চ ৰক্তচাপৰ ঔষধ, সুৰা বা ড্ৰাগৰ অপব্যৱহাৰ, দীৰ্ঘম্যাদী চাপ, শৈশৱৰ ঘটনা যেনে উৎপীড়ন বা অৱহেলা, সামাজিক বিচ্ছিন্নতা (বৃদ্ধসকলৰ ক্ষেত্ৰত সচৰাচৰ), পুষ্টিৰ অভাৱ, টোপনিৰ সমস্যা ইত্যাদি।